Media
FORMULA 1: Θριαμβευτική νίκη του Λάντο Νόρις στο 1ο Grand Prix στην Αυστραλία που μεταδόθηκε από αποκλειστικά σε ΑΝΤ1 & ΑΝΤ1+

Άκουσε το άρθρο
Το 1ο Grand Prix της Formula 1, του πολυαναμενόμενου πρωταθλήματος της 10ετίας, έκανε πρεμιέρα χθες, Κυριακή 16 Μαρτίου, στη συναρπαστική πίστα της Μελβούρνης στην Αυστραλία και μεταδόθηκε ζωντανά και αποκλειστικά από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+. Μεγάλος νικητής, αναδείχθηκε, ο Λάντο Νόρις, αφήνοντας δεύτερο τον παγκόσμιο πρωταθλητή, Μαξ Φερστάπεν, ενώ την τρίτη θέση κατέκτησε ο Τζορτζ Ράσελ.
H πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος της FORMULA 1 πάτησε γκάζι και στην τηλεθέαση, κατακτώντας την πρώτη θέση στη ζώνη προβολής της. Η συναρπαστική δράση των μονοθέσιων καθήλωσε το τηλεοπτικό κοινό σημειώνοντας κατά μέσο όρο στο δυναμικό κοινό 18-54 ποσοστό 19,4% και διαφορά 11,6 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Πρώτη ήταν και στο σύνολο κοινού με ποσοστό 14,9% και διαφορά 2,0 μονάδες από το δεύτερο κανάλι. Μάλιστα, σε επιμέρους ανδρικό κοινό σημείωσε μέχρι και 61.0%, ενώ σε επιμέρους γυναικείο έφτασε το 19,7%.
Στην εκπομπή «Formula 1 Show» με τους Τάκη Πουρναράκη και Πάνο Σεϊτανίδη, που προηγήθηκε του αγώνα, η απεσταλμένη του ΑΝΤ1 στο Άλμπερτ Παρκ, Μαρία Θωμά, μας μετέφερε τον παλμό της πρεμιέρας του πρωταθλήματος. Δείτε το σχετικό βίντεο εδώ:
https://antenna.gr/watch/1863299/i-kamera-toy-ant1-ant1-sto-melbourne-walk
ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 1ο GRAND PRIX ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 16 ΜΑΡΤΙΟΥ
Η σφοδρή μάχη, οι ανατροπές, λόγω της βροχής, και οι στρατηγικές αποφάσεις, κράτησαν τον κόσμο σε αγωνία, με τον αγώνα στην Αυστραλία να αποδεικνύεται ένα από τα πιο συναρπαστικά ξεκινήματα της χρονιάς. Ο Λάντο Νόρις, αν και έκανε λάθη, κατάφερε να αντέξει στην πίεση του Μαξ Φερστάπεν και να κατακτήσει την 5η νίκη της καριέρας του, χάρη στην υπεροχή της McLaren. Η βροχή, που έπεφτε στη Μελβούρνη με αυξομειούμενη ένταση, δημιούργησε ένα πολύ δύσκολο σκηνικό για τις ομάδες και τους οδηγούς. Είναι χαρακτηριστικό ότι και οι πέντε «πρωτάρηδες» βγήκαν εκτός πίστας. Ο χορός με τον τοίχο είχε ξεκινήσει από τον Μπέαρμαν, ήδη από τα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής. Ο Χάντζαρ έχασε το μονοθέσιό του στον γύρο σχηματισμού, ενώ ο Ντούχαν βγήκε εκτός στον πρώτο γύρο. Αργότερα, έκαναν το ίδιο οι Λόσον και Μπορτολέτο. Ο Αντονέλι, παρά το γεγονός ότι έχασε τον έλεγχο και βγήκε εκτός πίστας, στάθηκε τυχερός, καθώς εκείνο το σημείο δεν είχε τοίχο. Συνέχισε τον αγώνα και, με τη βοήθεια της στρατηγικής — τοποθετώντας του τα ενδιάμεσα ελαστικά την κατάλληλη στιγμή — κατάφερε να τερματίσει στην 4η θέση.
Συνολικά, είχαμε 6 εγκαταλείψεις και 4 εμφανίσεις του αυτοκινήτου ασφαλείας. Λόγω της ολισθηρότητας στην εκκίνηση, όλοι οι οδηγοί, εκτός από τον Στρολ, φορούσαν ενδιάμεσα ελαστικά. Ο Νόρις διατήρησε την 1η θέση, αλλά ο Φερστάπεν κατάφερε να προσπεράσει τον Πιάστρι. Ο Αυστραλός είχε την ταχύτητα να μείνει κοντά στον Ολλανδό και, όταν ενεργοποιήθηκε το DRS, πίεσε τον Φερστάπεν, αναγκάζοντάς τον σε λάθος, περνώντας έτσι στη 2η θέση. Ο Πιάστρι συνέχισε να έχει καλό ρυθμό, φτάνοντας τον Νόρις με τα ενδιάμεσα ελαστικά και αρχίζοντας να τον πιέζει. Ωστόσο, ήρθε η εντολή από τη McLaren να διατηρήσουν τις θέσεις τους. Με την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, οι δύο McLaren πέρασαν σε σλικ ελαστικά και ανέβασαν τον ρυθμό τους για 10 γύρους, μέχρι η βροχή να επιστρέψει. Η απόφαση για την αλλαγή ελαστικών καθυστέρησε, με αποτέλεσμα και οι δύο οδηγοί να γλιστρήσουν και να αναγκαστούν να επιστρέψουν στα πιτ για ενδιάμεσα ελαστικά. Η κατάσταση περιπλέχτηκε περαιτέρω με την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, λόγω του Μπορτολέτο, αλλά ο Νόρις κατάφερε να παραμείνει μπροστά. Αντίθετα, ο Πιάστρι κόλλησε για περίπου ένα λεπτό στο γρασίδι, αλλά κατάφερε να συνεχίσει, προκαλώντας ενθουσιασμό στους Αυστραλούς φιλάθλους. Παρά την προσπάθειά του, όμως, ο Πιάστρι έχασε έδαφος και έπεσε στην τελευταία θέση.
Η αγωνιστική εικόνα άλλαξε με τις Ferrari, που βρίσκονταν ξαφνικά στις θέσεις 2 και 3, αλλά με τα λάθος ελαστικά. Αν η βροχή είχε σταματήσει, οι Λεκλέρκ και Χάμιλτον θα μπορούσαν να αναδειχθούν σε ήρωες. Ωστόσο, η καθυστερημένη αλλαγή σε ενδιάμεσα ελαστικά τους οδήγησε στην τελευταία θέση και εκτός δεκάδας, προκαλώντας απογοήτευση στους Τιφόζι. Στους τελευταίους γύρους, ο Νόρις δέχτηκε ασφυκτική πίεση από τον Φερστάπεν, έκανε κάποια λάθη, αλλά κατάφερε να αντέξει και να πάρει μία πολύτιμη νίκη. Πιο πίσω, οι Mercedes κατάφεραν να σημειώσουν τις θέσεις 3 και 5, με τον Άλμπον της Williams να βρίσκονται ενδιάμεσά τους, δείχνοντας ταχύτητα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Ο Ταϊλανδός οδηγός, στους πρώτους γύρους έδωσε σφοδρή μάχη με τον Χάμιλτον, κρατώντας τον πίσω του για μεγάλο διάστημα. Για την Aston Martin, μετά το λάθος και την εγκατάλειψη του Αλόνσο, το γεγονός ότι ο Στρολ κατάφερε να πάρει βαθμούς ήταν σημαντικό επίτευγμα, όπως και για τη Sauber, με τον Χούλκενμπεργκ να σημειώνει 6 βαθμούς. Οι Λεκλέρκ και Χάμιλτον είχαν δύο επαφές, μία στην εκκίνηση και μία στο φινάλε. Ο Χάμιλτον, στον τελευταίο γύρο, έχασε και από τον Πιάστρι μία θέση, συναινώντας στο προσπέρασμα. Ο Αυστραλός τερμάτισε τελικά 9ος. Έτσι, διατηρήθηκε η παράδοση που θέλει τους Αυστραλούς να μην έχουν δει οδηγό τους στο βάθρο σε 39 Grand Prix. Ο Χάμιλτον, χωρίς ρυθμό και με πολλά προβλήματα συνεννόησης με την ομάδα, έμεινε μακριά από τις κλασικές του εμφανίσεις σε βρεγμένο οδόστρωμα, κάτι που καθόρισε την πορεία του αγώνα.
Δείτε το σχετικό βίντεο με τις επιδόσεις του Λάντο Νόρις εδώ:
https://antenna.gr/watch/1863484/o-norris-nikitis-toy-grand-prix-tis-aystralias
Μετά το πέσιμο της καρό σημαίας, ο Λάντο Νόρις δήλωσε: «Καταπληκτικό! Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, ειδικά με τον Μαξ πίσω μου. Πίεζα πολύ, και οι δύο τελευταίοι γύροι ήταν λίγο αγχωτικοί, αλλά ήταν ένας καταπληκτικός τρόπος για να ξεκινήσει η χρονιά. Βγήκα εκτός πίστας, έκανα κάποια μεγάλα λάθη, πέρασα μέσα από τα χαλίκια και προκάλεσα αρκετές ζημιές. Οι συνθήκες ήταν δύσκολες, αλλά αυτές είναι οι στιγμές που είναι απολαυστικές, διασκεδαστικές και απρόβλεπτες. Αυτή τη φορά τα κάναμε σωστά και καταλήξαμε στην κορυφή, οπότε είμαι πολύ χαρούμενος. Κάναμε πολλά λάθη πέρυσι, σε αντίστοιχες στιγμές, οπότε υποθέτω ότι μαθαίνουμε από τα λάθη μας. Χάσαμε στο Σίλβερστον και στον Καναδά σε παρόμοιους αγώνες, αλλά φέτος μάθαμε από αυτά. Είναι μόνο ο πρώτος από τους 24 αγώνες, αλλά για να αντιμετωπίσω την πίεση με τον Μαξ και τον Όσκαρ πίσω μου, πίεζα συνεχώς. Θα μπορούσα να χαλαρώσω, αλλά δεν το έκανα, παραμένοντας συγκεντρωμένος. Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, και το να μην κάνω μεγάλα λάθη, να μην κάνω ένα λάθος που να μου κοστίσει κάτι, πιστεύω ότι είναι κάτι που μπορώ να το πιστωθώ. Ένας απαιτητικός αγώνας για τη McLaren, και πρέπει να τους ευχαριστήσω, γιατί μου έδωσαν ένα καταπληκτικό μονοθέσιο.»
Δείτε τις δηλώσεις των Ράσελ, Φερστάπεν, και Νόρις μετά το τέλος του αγώνα εδώ:
https://antenna.gr/watch/1863488/oi-diloseis-ton-norris-verstappen-kai-russell
Η τελική κατάταξη του 1ου Grand Prix στην Αυστραλία έχει ως εξής:
Παράλληλα, μέσα από την ιστοσελίδα antenna.gr/f1 οι φίλοι της Formula 1 μπορούν να ακούσουν το podcast «Καρό Σημαία» με τον Κώστα Ψάρρα και τον Πάνο Σεϊτανίδη, να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους για να διεκδικήσουν πλούσια δώρα στο «Formula 1 Trivia» και, φυσικά, να ενημερώνονται καθημερινά για όλα τα νέα της Formula 1, με ειδήσεις, βίντεο και έγκυρη αρθρογραφία.
Επόμενο ραντεβού των κορυφαίων πιλότων της Formula 1 στη Σαγκάη της Κίνας, την Κυριακή 23 Μαρτίου, ζωντανά, αποκλειστικά στις 09.00 στο ΑΝΤ1+ και σε μαγνητοσκόπηση στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Μην τον χάσετε!
#f1ant1
@f1.ant1
@f1.ant1
@f1ant1
Ακολουθήστε το antenna.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!