Ιδιαίτερα βεβαρυμμένη είναι η κίνηση στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου της Αθήνας. Οι οδοί Πατησίων, Ανδρέου Συγγρού, Βασιλίσσης Αμαλίας, Σταδίου και Πανεπιστημίου… δοκιμάζουν την υπομονή των οδηγών.
Των Γιάννη Αρβανίτη και Βασίλη Γιαννούλη για το Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του ΑΝΤ1
Μαρτυρίες σαν κι αυτές θα συναντήσει κανείς καθημερινά, όπου κι αν κινείται στην πόλη της Αθήνας. Ειδικά τα τελευταία χρόνια η κατάσταση έχει γίνει ανυπόφορη. Η Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Συγκοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών Ζωή Χριστοφόρου, μιλώντας στον ΑΝΤ1 για το ζήτημα εκτίμησε ότι η κατάσταση έχει “ξεφύγει” τα τελευταία χρόνια, καθώς την προηγούμενη περίοδο η κρίση και στην συνέχεια η πανδημία, μας είχαν οδηγήσει να πραγματοποιούμε λιγότερες μετακινήσεις. Ιδιαίτερα βεβαρυμμένη είναι η κίνηση στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου της Αθήνας. Οι οδοί Πατησίων, Ανδρέου Συγγρού, Βασιλίσσης Αμαλίας, Σταδίου και Πανεπιστημίου… δοκιμάζουν την υπομονή των οδηγών.
Για όσους θέλουν να μάθουν τι σημαίνει να κινείσαι σε μια βασική οδική αρτηρία της πρωτεύουσας, να αναφέρουμε ενδεικτικά ότι στις 08.30 για να κινηθεί κάποιος από την Λεωφόρο Καβάλας μέχρι και την Μεταμόρφωση, χρειάζεται περίπου 30 λεπτά. Πρόκειται για μια απόσταση μόλις 5,5 χιλιομέτρων περίπου. Την ίδια ώρα, για να διανύσει κάποιος 10 ολόκληρα χιλιόμετρα, χρειάζεται:
«Μόνη λύση θα ήταν η αξιοποίηση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στον μέγιστο βαθμό, κάτι που θα οδηγούσε σε κάποιες διευκολύνσεις» εκτίμησε η κ. Χριστοφόρου. Και να πως μεταφράζεται αυτό: Οι συγκοινωνιολόγοι υπολογίζουν
TikTok - Τραμπ: Η Microsoft βρίσκεται σε συζητήσεις για την απόκτηση της πλατφόρμας