Το μυστικό της επιτυχίας, έχει να κάνει με το να προσαρμόζεις τον εαυτό σου, την ιδέα σου και το επιχειρηματικό σου μοντέλο ώστε να ανταποκρίνεται γρήγορα στα νέα δεδομένα της αγοράς. Θα υπάρξουν φορές ωστόσο, που θα πρέπει να απεμπλακείς άμεσα από κάτι που δεν φαίνεται να δουλεύει, ανεξαρτήτως του κόπου και του πόσου που επένδυσες σε αυτό, για να ξεκινήσεις κάτι καινούργιο. Ως εκ τούτου, επιτυχία δεν είναι να προσπαθείς να κάνεις μετά βίας κάποια συγκεκριμένη ιδέα να πετύχει, αλλά να περάσεις από πολλές ιδέες μέχρι να βρεις εκείνη που αβίαστα πετυχαίνει μαζί σου».
Ο Γιάννης Τσιώρης, ίδρυσε την InstaShop το 2015 και μέσα σε μόλις πέντε χρόνια η εταιρεία εξαγοράστηκε για το ποσό ρεκόρ των 360 εκατομμυρίων δολαρίων από την Delivery Hero, μια γερμανική εταιρεία εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης, μέρος του δείκτη DACH και ένας κολοσσός στο χώρο του online delivery. Η InstaShop, μέχρι και σήμερα, αποτελεί τη μεγαλύτερη εξαγορά ελληνικής τεχνολογικής startup. Μάλιστα το συγκεκριμένο exit αποτέλεσε την 5η μεγαλύτερη tech startup εξαγορά όλων των εποχών στην περιοχή της Μέσης Ανατολής και της Βορείου Αφρικής το 2020 και παραμένει το 7ο μεγαλύτερο startup exit στην ίδια περιοχή μέχρι και σήμερα.
Ο Γιάννης γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη και μεγάλωσε στην Αθήνα. Φοίτησε στο 2ο γυμνάσιο Χαλανδρίου και στο Λύκειο Ραφήνας. Μετέπειτα εισήχθη πρώτος κατά σειρά στη σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης. Μετακόμισε στο Ρότερνταμ της Ολλανδίας, όπου σπούδασε Διοίκηση επιχειρήσεων στο Erasmus University. Στη συνέχεια, ξεκίνησε πρακτική στην πολυεθνική Royal Philips Electronics, όπου σε δύο χρόνια ανελίχθηκε στη θέση του Global Competitive Intelligence Manager στα κεντρικά της εταιρείας. Μετά από μια εσωτερική μετάθεση μετακόμισε στο Ντουμπάι όπου συνέχισε να δουλεύει για ένα χρόνο στην ίδια πολυεθνική.
Το πάθος για την επιχειρηματικότητα τον οδήγησε να παραιτηθεί από την εξαιρετικά καλή θέση του και να ιδρύσει την πρώτη του startup, το Vound, ένα δημιουργικό ηχητικό κοινωνικό δίκτυο, το οποίο αν και είχε αρκετή απήχηση, δεν κατάφερε να σηκώσει τα απαιτούμενα κεφάλαια. Για όσο χρονικό διάστημα δούλευε πάνω στο Vound, παράγγελνε συχνά ψώνια σούπερ μάρκετ μέσω τηλεφώνου για να γλιτώσει χρόνο, ωστόσο, η εμπειρία ήταν σχεδόν πάντα απογοητευτική. Έτσι, προέκυψε η ιδέα της Instashop –μίας εφαρμογής μέσω της οποίας σε μερικά κλικ μπορείς να παραγγέλνεις και να παραλαμβάνεις το ψώνια του σούπερ μάρκετ στη πόρτα σου εντός 30 λεπτών!
Έχοντας ήδη ξοδέψει σχεδόν όλες τις οικονομίες του στο Vound και όντας χρεωμένος με ένα δάνειο 100 χιλιάδων δολαρίων, πήρε εν μία νυκτί την πιο δύσκολη απόφαση της ζωής του, να παρατήσει το Vound και να επικεντρωθεί στο Instashop. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία.
Μεταξύ των επενδυτών του ήταν κολοσσοί, όπως η Amazon και η Souq.com. Τον εμπιστεύτηκαν όμως και venture capital funds, όπως το ελληνικό Venture Friends και η Ιορδανική Jabbar Internet Group, που αναγνώρισαν και επένδυσαν στην ικανότητα του Γιάννη να δημιουργεί και να καινοτομεί.
Ο Γιάννης και η ομάδα του, τα κατάφεραν όλα αυτά με μία σχετικά μικρή επένδυση 6.5 εκατομμυρίων δολαρίων, προσφέροντας κατά μέσο όρο στους μετόχους τους απόδοση 55 φορές το επενδεδυμένο κεφαλαίο.
Ο Γιάννης κράτησε τα ηνία της Instashop έως τον Νοέμβριο του 2023, οπότε και ολοκληρώθηκε ο κύκλος της InstaShop. Μέχρι σήμερα έχει υποστηρίξει εκατοντάδες startuppers με καθοδήγηση και έχει επενδύσει σε πάνω από 30 startups στην Ελλάδα και ανά τον κόσμο. Το πάθος του ωστόσο παραμένει στο να επιχειρεί ο ίδιος. Ως εκ τούτου, πρόσφατα ίδρυσε την Revotech, μια εξαιρετικά φιλόδοξη τεχνολογική εταιρεία, που εστιάζει σε τεχνολογίες εφαρμόσιμες στο χώρο της υγείας με εμπλοκή της τεχνητής νοημοσύνης και των ψηφιακών αγορών. Έχοντας ως εφόδιο την εμπειρία και μια καταπληκτική ομάδα, ποιος ξέρει τι συναρπαστικές επιτυχίες κρύβει το μέλλον του!